[ANNONS] 
START TRÄDGÅRDSNYHETER TIPS & IDÉER REPORTAGE BRANSCHNYHETER FORUM FOTOGALLERI ANNONSERA OM TRÄDGÅRDSPORTALEN

Köksforum   Badrumsforum   Villaforum   Energiforum   Byggforum   Trädgård   Golvforum   Båtforum  
Tråden 'Andra gräsklipparproblem' innehåller 3 inlägg.  
  Trädgård >>  Andra gräsklipparproblem >>    
 Ämne: Andra gräsklipparproblem
 Skrivet av: robiwan 2008-07-17 11:37:04
Klippte gräset häromdagen och allt gick fint precis tills en fluga flög in i mitt öra tror dock inte just det har ngt med saken att göra . Plötsligt börjar klipparen gå ojämnt puttrar med effektivt varvtal ca 60 av normalt och det kommer pustar med svart rök ur dämparen. Vad kan så från ena sekunden till den andra gå sönder så detta händer

Ämne: Svar på Andra gräsklipparproblem
 Skrivet av: viktor 2009-04-24 21:37:29
hej om det är en briggs stratton motor med förgasaren monterad på tanken är det alla gånger membramet mellan tanken och förgasaren det brukar hända med sånna motorer det är valdigt lätt at byta membramet det kostar ca 50 kr tar ca 30 min att byta du kan ringa mig på 070 6299409 för mer info har byttdet ca 100 gg på gräsklippare ändå är jag bara 14 fick min första gräsklippare när jag var 5 PS membramet behöver inte se trasigt men detär till 99 procent det mvh viktor j

Ämne: Gänga på knivbulten på en Husqvarna rider 13
 Skrivet av: kallevalle 2009-05-24 17:47:51
Vet någon om det är höger eller vänstergäng på bulten som håller knivarna på en Husqvarna Rider 13?
Dom sitter som berget..

Kalle